Jau visa savaitė, kai mokymo procesas organizuojamas nuotoliniu būdu. Šie pokyčiai privertė prisitaikyti visą centro bendruomenę.

Galime pasidžiaugti, kad mūsų pedagogų dešimtmečio įdirbis virtualioje mokymo(-si) aplinkoje Moodle leido sklandžiai pradėti mokymo procesą nuotoliniu būdu. Nemažai mokinių jau buvo dirbę su Moddle, nes mokytojai nuolat naudojo šią aplinką kaip papildomą priemonę pateikti mokymo medžiagą, kaip mokymo metodą savo pamokoms paįvairinti, kontroliuoti mokinių žinias. Tiesa, pirmadienį sistema neatlaikė – strigo, bet KTU inžinieriai ir programuotojai pasistengė, kad serveriai dirbtų patikimai, ir likusi savaitė praėjo sėkmingai.

Mokymo medžiaga ir užduotys talpinamos aplinkoje Moodle, o bendravimui ir bendradarbiavimui kolegos išnaudoja Google įrankius: paštą, virtualų diską, nuotraukų albumus, Classroom. Džiaugiamės atvertomis mokymo sistemomis https://egzaminatorius.lt/ , https://www.eduka.lt/ , nemokamai prieinamais skaitmeniniais vadovėliais. Mokytojai atrado ir priemones virtualiems susitikimams, kurios dabar nemokamai prieinamos visuomenei ir plačiai aprašomos įvairiuose mokytojų forumuose.

Elektroninis dienynas TAMO nuo antradienio taip pat dirba sklandžiai. Mokiniai ten randa savo vertinimus, mokytojai talpina mokymo medžiagos nuorodas.

Gerai veikia ir tvarkaraščių programa. Pamokų tvarkaraščiai įprastai skelbiami internete. Paskelbtų pamokų laiku mokytojai laukia mokinių prisijungimų Moodle aplinkoje, tariasi sinchroniniams susitikimams, atsakinėja į pateiktus klausimus paštu, pildo TAMO dienyną, jame rašo vertinimus, nurodo namų darbus.

Atsirado naujovių ir centro darbuotojų bendravime. Jau penkmetis, kaip esame Office365 portalo naudotojai. Karantinas privertė į darbą įjungti ne tik Outlook, OneDrive, bet ir įsisavinti Teams galimybes. Kiekvieną dieną kolegos bendrauja VVM skyriaus, MTP skyriaus, Gimnazijos skyriaus pedagogų kanaluose. Į pasitarimus per Teams programą kolegas kviečia direktorius.

Nors karantinas mus uždarė namuose, bet jis taip pat privertė ir mokinius, ir mokytojus pagilinti kompiuterinio raštingumo įgūdžius. Įžvelgiu ir kitus „pliusus“ – mokomės savarankiškai, įgauname pasitikėjimo, atrandame daug naujų įrankių ir juos įvaldome patys, įsidrąsiname klausti ir konsultuoti vieni kitus nuotoliniu būdu.

Sėkmės ir sveikatos.

Informacinių technologijų mokytoja D.Čekavičienė