Mokiniai (o ir mokytojai) mėgsta pakeisti mokymosi aplinkas, tad šį rudenį , rugsėjo mėn.27 dieną, patraukėme į Senamiestį, prieš tai aptarę, ko mes ten einame, ką sužinosime, ką kiekvienas iš mokinių turės atlikti grįžęs iš ekskursijos. Ir tokiu būdu galima mokytis anglų kalbos.

Kokia yra Kauno Rotušės pravardė? Kokio Lietuvos rašytojo muziejus yra Aleksoto g.10 ?

Atsakymą į šiuos ir dar daugiau klausimų ieškojo K-18 grupės mokiniai.

Mokiniai gavo interaktyvią užduotį, atliekant kurią reikėjo pasinaudoti išmaniosiomis techninėmis priemonėmis. Užduoties forma – miesto žaidimas. Užduoties objektas – istoriniai paminklai, kultūrinis mūsų šalies paveldas.

Šiose veiklose glaudžiai susipynė pamokų ciklų temos  „Lietuva“, „Lankytinos vietos“.

Man teko nelengva užduotis –  žaidimo forma mokyti labai rimtų dalykų ir kalbėti apie amžinąsias vertybes – žmogaus gerovę, patriotizmą, šalies istorijos ir kultūros pažinimą.

Tolimesnės veiklos buvo styguojamos informatikos pamokose su mokytojo Kęsto  Šežiko pagalba. Užduotis – sukurti lankstinukus apie Kauną.

Klaidos? Tikrai buvo! Bet vadovavomės principu : „Neklysta tik tas, kas nieko nedaro!“. Dirbome, taisėmės, konsultavomės ir vėl taisėmės. Rezultatas– puikūs mokinių  darbai.

Ir jei tikslas buvo mokytis kitaip, jis tikrai buvo įvykdytas, nes atliktos užduotys pranoko lūkesčius!

Anglų kalbos mokytoja metodininkė Viktorija Markevičienė

Mokiniu_darbai_10-14