Tarptautinė praktika turizmo ir viešbučių sektoriuje

Projekto pradžia  2009-09-01

Projekto pabaiga 2009-11-30

Projekto koordinatorius

• Kauno prekybos ir verslo mokykla

Projekto partneriai Lietuvoje

• Kauno maisto pramonės mokykla
  • Alytaus profesinio rengimo centras
  • Kauno buitinių paslaugų ir verslo mokykla

Priimančiosios organizacijos:

• Restoranas „Amundsen and Nobile“, Oslas, Norvegija
  • Viešbutis Belzekich Beach, Turkija

Pagrindinis projekto tikslai:

• sudaryti optimalias sąlygas profesiniam ir geografiniam mokinių mobilumui, skatinant asmeninį tobulėjimą turizmo ir viešbučių paslaugų teikimo srityje;
  • kelti mokinių kvalifikacijas, supažindinant su viešbučių ir turizmo paslaugų kokybe, darbo specifika bei naujovėmis (bendradarbiaujant su partneriais Turkijoje);
  • ugdyti gebėjimus prisitaikyti prie kintančių darbo rinkos poreikių, tobulinant praktinius įgūdžius, užsienio kalbos žinias, teorines žinias siejant su praktika – siekti geresnės profesinės adaptacijos.

Projekto  tikslinė grupė: viešbučių ir turizmo, virėjų- padavėjų ir barmenų specialybių mokiniai.

2009 m. rugsėjo 11- spalio 31 dienomis du V-7 grupės mokiniai Gintarė Drulytė ir Romualdas Juškevičius atliko praktiką  viešbutyje Belzekich Beach Oludeniz, Turkijoje.

Mokinių pasakojimai.

Stažavausi Turkijoje rugsėjo 11- spalio 31 dienomis. Gyvenom Oludeniz mieste ir dirbome Belcekiz viešbutyje. Mano darbo vieta buvo Snack Bar.

Man ši stažuotė patiko. Visas kilusias problemas padėjo išspręsti šefai ir vadovai. Su kolektyvu sutarėm gerai, turėjome ir laisvo laiko. Buvome išvykę į Fethigą ir keliavom laivu. Įgijau nemažai darbinės ir komunikavimo patirties.

Romualdas Juškevičius

Rugsėjo 11d. iš Vilniaus tarptautinio oro uosto su 8 žmonių grupe ir lydinčia mokytoja išskridome į Turkiją. Ten mus pasitiko asmuo, kuris nuvežė į Oludeniz, belcekiz Beach viešbutį, kur gyvenome ir dirbome septynias savaites. Pirmą dieną mums aprodė darbo vietas, suskirstė darbus ir davė darbines aprangas. Pirmas įspūdis buvo labai geras. Darbo kolektyvas nuo pat pirmos dienos buvo labai draugiškas ir linksmas. Mane paskyrė dirbti padavėja. Labai tuo džiaugiuosi, nes geriau pramokau anglų kalbą.

Su mokytoja Daine buvome nuvykę į Fetija. Labai gražus miestas. Pasivaikščiojome po senamiestį. Labai daug palmių, Lietuvoje to tikrai nepamatytume. Pakutinę buvimo dieną plaukėme laivu po 7 salas. Labai nuostabi buvo kelionė. Labiausiai patiko drugelių sala.

Labai įsiminė ir tai, kad visas darbo kolektyvas penktadienį šokdavo labai linksmą šokį.

Labai patiko praktika Turkijoje. Jei dar kartą pasiūlytų ten grįžti, tikrai sutikčiau. Su malonumu vėl aplankyčiau Turkiją, kuri daro įspūdį savo egzotiška gamta.