Erasmus+ programos mokinių mobilumo projektas
Nr. 2014-1-LT01-KA102-000159
Praktinis mokymas Europoje

Vykome 10 konditerių grupė, iš kurių 4 KMPPMC mokiniai.
Mūsų praktikos vieta – „Slagteriskolen Uddannelsescentret i Roskilde” – profesinė mokykla, gyvenome tame pačiame pastate, kur ir vyko mūsų praktika. Šioje mokykloje yra ir mokomasis viešbutis bei restoranas „Octavia”, kuriame studentai gali išbandyti savo naujus įgūdžius. Konferencijų centras turi 48-uonis dviviečius kambarius su vonia, restorane galima aptarnauti 150 žmonių, mokykla taip pat turi kavinę „Caféen”, kuri naudojama studentų praktiniam mokymui, joje vyksta priėmimai, darbuotojų sukaktys ar kitokie renginiai. Kavinę galima ir nuomotis.

Kai atvykome į Roskildę buvo rudens sezonas. Darbo apimtis praktikos metu buvo nemaža. Labaratorijoje visas laikas suskaičiuotas, tad užimtumas tikrai buvo didelis. Mūsų grupę suskirstė į kelias mažesnes grupeles ir kiekvieną praktikos dierną praktikos vadovas paskirdavo kokiai grupei ką gaminti, o komandoje patys nutardavome kokias užduotis kas atliks. Mūsų grupelėje buvo ne tik lietuviai, bet ir užseniečiai, labai įdomu dirbti ir bendrauti su suomėmis. Gaminome konditerinius ir duonos gaminius, kai kurie dalykai buvo visiškai kitaip gaminami, tai labai patiko, nes išmokome naujų būdų. Mūsų komandos tikslas buvo padaryti gerą gaminį. Sužinojome apie aukštos kokybės paruošimą ir reikalavimus, taip pat apie maisto patiekimo specifiką.

Per 5 savaites praleistas Danijoje ne tik įgavome specialybinių bei praktinių žinių, bet ir susipažinome vieni su kitais, susidraugavome – kompanija buvo labai linksma bei draugiška. Laisvo laiko praleidimas buvo naudingas ir smagus. Vykome kartu į Kopenhagą, o ten aplankėme daug muziejų, pilių ir „Tivolio” atrakcionų parką, plaukėme su keltu į Švediją. Pamatėme tikrai gražių ir įdomių vietų.
Tai ką sužinojome ir išmokome per 5 savaites – bus naudinga ateityje. Esu dėkinga už progą vykti į tokią naudingą stažuotę nuostabioje šalyje.